Modtag dit boardingkort
Efter check-in
Du kan vælge, hvordan du vil modtage dit boardingkort efter check-in. Disse er de digitale muligheder:
- KLM-app
- Min Rejse
- Sociale medier (privat besked via Messenger eller WhatsApp)
Udskrevet boardingkort
Hvis du ikke har en mobil enhed og foretrækker at have dit boardingkort på papir, kan du arrangere dette i lufthavnen. Gå til selvbetjeningsautomaten eller check-in-skranken for at hente dit boardingkort. Du kan også udskrive boardingkortet derhjemme.
Har du ikke modtaget et boardingkort?
Hvis vi endnu ikke har tjekket dine rejsedokumenter (f.eks. dit pas eller visum), modtager du muligvis en check-in-bekræftelse i stedet for et boardingkort. Vi giver dig derefter boardingkortet i lufthavnen. Gå til check-in skranken i lufthavnen for at afhente den.
Ofte stillede spørgsmål
Din Apple Wallet registrerer muligvis dit boardingkort automatisk. Hvis ikke, kan du tilføje den manuelt fra din e-mail eller trykke på Apple Wallet-indstillingen i KLM-appen.
Du kan printe dit boardingkort hjemmefra, når du har checket ind online. Eller du kan tage i lufthavnen og printe dit boardingkort ved en selvbetjeningsmaskine eller check-in-skranke.
Du kan hente dit boardingkort i KLM-appen til mobil, eller du kan downloade det til din telefon fra Min Rejse, e-mail eller sociale medier.
Dit boardingkort er din bekræftelse på, at du er ventet på flyet. Det fortæller dig vigtige oplysninger: dit gate- og sædenummer, og hvornår dit fly boarder. Du skal bruge et boardingkort for at få lov til at gå ombord på flyet.
Du modtager automatisk dit boardingkort efter check-in. Du kan checke ind online eller i lufthavnen. Når du har gennemført check-in, kan du vælge, hvordan du vil modtage dit boardingkort som et digitalt dokument eller en e-billet:
- I KLM-appen
- I Min Rejse
- Via e-mail.
- Via privat besked på sociale medier (Messenger eller WhatsApp)
Nej, alle de digitale versioner er helt gyldige.