Hvorfor vælge KLM
Bedste flyselskab for passagerer
I 2023 blev vi tildelt APEX World Class Award for bedste flyselskab for passagerer! Denne APEX-pris er den højeste standard indenfor globale priser til luftfartsindustrien. Den repræsenterer en enestående anerkendelse af præstationer indenfor sikkerhed, velvære og bæredygtighed.
Flyforstyrrelse? Vi er her for at hjælpe dig
Er din flyvning blevet forstyrret? Du kan regne med os. Vi vil informere dig med det samme via telefon eller e-mail, om flyændringen eller -aflysningen. Dernæst vil vi med det samme ændre din reservation til den næste mulige flyvning. Vi kontakter dig med din nye flyveplan, så snart vi finder en ledig plads. Vi er naturligvis klar til at hjælpe, hvis du ønsker at ændre til en anden flyvning eller hvis du har andre spørgsmål.
Hvis din nye flyvning ikke afgår den samme dag, vil vi ikke lade dig i stikken. Alt fra en kop kaffe til et hotelophold, vi tager din komfort meget seriøst.
Flere flyvninger, flere fordele
Det betaler sig at være Flying Blue-medlem. Hver gang du rejser med KLM- eller partner-flyvninger, optjener du Miles. Du kan bruge dem på præmiebilletter, ekstra tilvalg, og rabatter på en bred vifte af produkter og praktiske tjenester. Jo mere du flyver, jo tættere kommer du desuden på de næste niveauer – Silver, Gold og Platinum – hvor du kan nyde endnu flere eksklusive fordele.
Vi sætter pris på din feedback
Under hele rejsen er det din oplevelse, der tæller! Vi lader uafhængige forskningsbureauer udføre undersøgelserne om din mening om os og vores service. Med de svar som du giver os, vil vi evaluere og forsøge at forbedre vores servicer. Din personlige oplysninger vil aldrig blive brugt til kommercielle tilbud eller forsendelser, medmindre du har givet udtrykkelig tilladelse.
Efter din flyvning eller efter du har kontaktet KLM Kundekontakt, så kan du modtage en invitation til 1 af vores undersøgelser:
- Undersøgelse om service-overenstemmelse og tilfredshedsundersøgelse (af Kantar og Qualtrics)
- Kontaktcenter-evalueringer (af BVA og MediaTech)
Vi deltager også i undersøgelser, der gennemføres af tredjeparter som IATA og Schiphol. Derudover gennemfører vi adskillige ad hoc-undersøgelser i samarbejde med bureauer som Beautiful Lives, CSpace, Miles Research, Insites Consulting, Added Value m.fl.