Hvorfor vælge KLM

Hver dag gør vi vores bedste for at være dit foretrukne luftfartsselskab. Find ud af, hvorfor vores passagerer bliver ved med at flyve med os.

Bæredygtighed

Vi ved, at flyvning ikke er den mest bæredygtige måde at rejse på. Vi bestræber os på at skabe en mere bæredygtig fremtid for luftfarten. Læs om, hvordan vi gør dette, og hvordan du kan hjælpe.

Mere om bæredygtighed

Direkte flyvninger rundt omkring i hele verden

Vi flyver direkte til flere end 150 destinationer i hele verden. Læn dig blot tilbage og slap af, mens vi tager dig derhen, hvor du skal!

Vis alle destinationer

Fordelagtige flytider

Få mest muligt ud af din rejse med bekvemme afgangs- og ankomsttider - flyv til din destination i ordentlig tid. Vores flyvninger passer til din tidsplan, ikke omvendt.

Bedste flyselskab for passagerer

I 2023 blev vi tildelt APEX World Class Award for bedste flyselskab for passagerer! Denne APEX-pris er den højeste standard indenfor globale priser til luftfartsindustrien. Den repræsenterer en enestående anerkendelse af præstationer indenfor sikkerhed, velvære og bæredygtighed.

Trykfejl? Ingen betaling

Har du reserveret dine billetter og opdaget en fejl i navnet på din billet? Ingen problemer: hvis det kun er en skrivefejl , har vi styr på det. Det er menneskeligt at fejle, det opkræver vi ikke gebyr for.

Se hvordan du retter en stavefejl

Vi holder dig informeret

Fra det øjeblik du har reserveret og indtil flyafgang, vil vi straks informere dig, hvis din flyvning er forsinket eller forstyrret, eller hvis din gate ændres.

Tilmeld dig for at få opdateringer

Flyforstyrrelse? Vi er her for at hjælpe dig

Er din flyvning blevet forstyrret? Du kan regne med os. Vi vil informere dig med det samme via telefon eller e-mail, om flyændringen eller -aflysningen. Dernæst vil vi med det samme ændre din reservation til den næste mulige flyvning. Vi kontakter dig med din nye flyveplan, så snart vi finder en ledig plads. Vi er naturligvis klar til at hjælpe, hvis du ønsker at ændre til en anden flyvning eller hvis du har andre spørgsmål.

Hvis din nye flyvning ikke afgår den samme dag, vil vi ikke lade dig i stikken. Alt fra en kop kaffe til et hotelophold, vi tager din komfort meget seriøst.

24/7-service på sociale medier

Har du spørgsmål eller anmodninger, eller vil du gerne holdes opdateret om vores udvikling? Vi er her for dig hele døgnet på 10 sprog og via den kommunikationskanal du foretrækker.

Service om bord og komfort

Vi sigter altid efter at give fantastisk service! Hvis du har kommentarer, så informer venligst kabinepersonalet. De vil gøre deres bedste for, at din flyrejse bliver så behagelig som muligt.

Flere flyvninger, flere fordele

Det betaler sig at være Flying Blue-medlem. Hver gang du rejser med KLM- eller partner-flyvninger, optjener du Miles. Du kan bruge dem på præmiebilletter, ekstra tilvalg, og rabatter på en bred vifte af produkter og praktiske tjenester. Jo mere du flyver, jo tættere kommer du desuden på de næste niveauer – Silver, Gold og Platinum – hvor du kan nyde endnu flere eksklusive fordele.

Bliv medlem af Flying Blue

Vi sætter pris på din feedback

Under hele rejsen er det din oplevelse, der tæller! Vi lader uafhængige forskningsbureauer udføre undersøgelserne om din mening om os og vores service. Med de svar som du giver os, vil vi evaluere og forsøge at forbedre vores servicer. Din personlige oplysninger vil aldrig blive brugt til kommercielle tilbud eller forsendelser, medmindre du har givet udtrykkelig tilladelse.

Efter din flyvning eller efter du har kontaktet KLM Kundekontakt, så kan du modtage en invitation til 1 af vores undersøgelser:

  • Undersøgelse om service-overenstemmelse og tilfredshedsundersøgelse (af Kantar og Qualtrics)
  • Kontaktcenter-evalueringer (af BVA og MediaTech)

Vi deltager også i undersøgelser, der gennemføres af tredjeparter som IATA og Schiphol. Derudover gennemfører vi adskillige ad hoc-undersøgelser i samarbejde med bureauer som Beautiful Lives, CSpace, Miles Research, Insites Consulting, Added Value m.fl.