Tilgængelighedserklæring

Vi er dedikerede til at give alle vores passagerer den allerbedste rejseoplevelse, og det begynder med vores hjemmeside og app. Her er vores forpligtelse til tilgængelighed.

Vores forpligtelse

Vi er forpligtet til at gøre vores hjemmeside og app tilgængelig for alle, uanset evner. For at opnå dette, følger vi Web Content Accessibility Guidelines (WCAG) 2.1, niveau AA-kriterier. At følge disse retningslinjer hjælper os med at gøre vores hjemmeside og app mere tilgængelig. Det er ikke kun nyttigt for brugere med handicap, men for alle.

Vi arbejder hårdt på at nå vores mål for tilgængelighed, men vi er klar over, at nogle områder stadig kan forbedres. Har du fundet et problem? Eller vil du gerne foreslå, hvad vi kan forbedre? Kontakt os venligst.

Kontakt os og hjælp os med at blive bedre

Alle bør have en god og let rejse. Har du brug for assistance i lufthavnen eller under din flyvning? Vi vil gerne hjælpe dig.

Se vores særlige assistancemuligheder

Formelle klager

Du kan indgive en formel klage, hvis alle følgende betingelser er gældende:

  1. Du har identificeret en eller flere overtrædelser af reglerne for digital tilgængelighed på dette websted (f.eks. tilgængelighedsbarrierer eller manglende overholdelse af rapporteringsforpligtelser).
  2. Du har kontaktet os for at rapportere et eller flere problemer.
  3. Du har ikke modtaget et tilfredsstillende svar.

I dette tilfælde kan du:

  • Kontakte det nationale organ i din EU-medlemsstat, der er ansvarligt for overvågning, rapportering og håndhævelse af gennemførslen af det europæiske direktiv om webtilgængelighed.

I den forbindelse henviser vi til den officielle liste over nationale organisationer.