Wi-Fi om bord

Ser du et WiFi-logo, mens du bestiller din rejse eller under flyrejsen? Dette betyder, at du kan holde kontakten med dine venner og familie under hele flyrejsen, selv når du befinder dig tusindvis af meter oppe i luften. Læs mere om, hvordan du planlægger og bruger Wi-Fi om bord.

WiFi-pas

Hvis der er WiFi på dit fly, kan du købe et WiFi-pas. Hvilke pas, der er tilgængelige, afhænger af din destination og flytypen. Du kan købe dit WiFi-pas under check-in eller når du har boardet dit fly. Priserne kan variere afhængigt af det valgte pas og længden på din flyrejse.

Sådan opretter du forbindelse

Du kan bruge Wi-Fi om bord, så snart du er på din plads, eller kort efter afgang i nogle lande. Du skal blot skifte din enhed til flytilstand, oprette forbindelse til vores Wi-Fi-netværk og følge trinene på din skærm.

Når din enhed er tilsluttet, åbnes en "ombord-portal". Her kan du aktivere Message Pass eller købe dit internetpas, hvis du ikke allerede har arrangeret det i forvejen. På denne portal kan du også tjekke din seneste flystatus og købe aktiviteter til din destination.

Vi gør vores bedste for at sikre, at du ikke løber ind i nogen problemer, når du køber et af vores WiFi-pas til flyrejser. Hvis noget går galt, kan du anmode om at få dit købte pas refunderet.

Anmod om refundering af dit WiFi-pas

Wifi and World Business Class

Ofte stillede spørgsmål