Mistede genstande

Har du glemt en personlig genstand om bord, eller har du bemærket, at der mangler noget i din bagage? Lad os hjælpe dig med at anmelde og finde din mistede genstand.

Mistet genstand om bord

Hvis du har efterladt en personlig genstand om bord på flyet, afhænger det af flyselskabet og ankomstlufthavnen, hvad du kan gøre.

Flyvning fløjet af KLM med ankomst til Schiphol

Hvis du ankommer til Amsterdam Airport Schiphol og med det samme bemærker, at du mangler en genstand, kan du rapportere dette ved enhver KLM-skranke eller Schiphols Lost & Found-skranke. Har du forladt Schiphol? Kontakt venligst Schiphol Lost & Found. De vil forsøge at finde din mistede genstand.

Alle fundne genstande, herunder genstande, der blev efterladt i KLM Crown Lounge, bringes til Schiphols lager.

Kontakt Amsterdam Airport Schiphol

Flyvning fløjet af KLM med ankomst til en anden lufthavn

Anmeld venligst din manglende genstand ved den lokale lufthavns ankomstskranke. De vil hjælpe dig. Da det fly, du har mistet din genstand i, måske allerede er fløjet tilbage til Amsterdam, foreslår vi også at kontakte Schiphols Lost & Found-afdeling.

Flyvning fløjet af Air France

Hvis du har mistet noget om bord på et Air France-flyvning, bedes du kontakte dem. De vil opbevare fundne genstande i op til 3 måneder.

Kontakt Air France

Andre luftfartsselskaber

Hvis du har mistet en noget om bord på et fly fløjet af et andet flyselskab, skal du kontakte det pågældende flyselskabs kundeserviceafdeling.

Genstande mangler i din bagage

Hvis du opdager, at der mangler noget i din bagage, skal du kontakte os inden for 7 dage efter ankomsten. Vi informerer dig om, hvad vi kan gøre.