Betingelser for betalt loungeadgang
1. Betalt loungeadgang
1.1 Loungeadgang er et privilegium for nogle passagerer hos KLM, afhængigt af deres rejseklasse eller Flying Blue-niveau. Hvis du ikke opfylder disse kriterier, kan KLM muligvis give dig adgang til at benytte vores Non-Schengen eller Schengen KLM Crown Lounge i Amsterdam Airport Schiphol mod et gebyr. Denne service hedder “Betalt loungeadgang”. Betalt loungeadgang tilbydes kun uden for tidsrum med spidsbelastning, dvs. tidsrum, hvor loungen ikke er fuldt optaget af passagerer med almindelig loungeadgang baseret på deres Flying Blue-niveau eller rejseklasse.
1.3 Når du har købt loungeadgang, føjes denne service til din reservation. Du kan få adgang til loungen ved at scanne dit boardingkort ved indgangen.
1.5 Når du har købt loungeadgang, er det ikke muligt at ændre, overføre eller afbestille din reservation. Hvis du har købt betalt loungeadgang online og afbestiller inden for 24 timer efter dit køb, gælder afsnit 3.3 i disse betingelser.
2. Krav og kvalifikationer
2.1 For at få adgang til loungen skal du erklære og garantere, at du er juridisk myndig til at indgå denne aftale og herefter være bundet af aftalens vilkår og betingelser, og
2.2 Du erklærer desuden, at alle de oplysninger, du har angivet i forbindelse med din reservation af loungen, er nøjagtige, og at du ikke vil foretage nogen spekulerende, falsk eller bedragerisk reservation. Du erklærer endvidere, at du kun foretager reservationer til dig selv eller til en anden person, på hvis vegne du er berettiget til at handle, og som også opfylder de krav, der er angivet i afsnit 2.1 i disse betingelser.
3. Refusion
3.1 Du er berettiget til refusion af din betalte loungeadgang, hvis:
- din flyrejse til Amsterdam Airport Schiphol er forsinket, og du derfor ikke fik adgang til loungen.
- du har købt en opgradering til Business Class, som inkluderer loungeadgang.
- din flyrejse ufrivilligt ændres eller ombookes.
3.2 I tilfælde af større forstyrrelser kan du nægtes adgang til loungen. I dette tilfælde er du berettiget til refusion.
3.3 Hvis du har købt betalt loungeadgang online og anmoder om refusion 24 timer efter købet uden at gøre brug af din loungeadgang, er du berettiget til refusion.
3.5 Du kan ikke få refusion, hvis du ikke opfylder ovennævnte kriterier.
4. Brug af dine personlige oplysninger
4.1 KLM Royal Dutch Airlines vil bruge dit navn og dine flyoplysninger til at gennemføre din reservation i overensstemmelse med KLM's privatlivserklæring.
4.2 Hvis du vælger at oplyse din e-mailadresse, kan vi bruge denne til at sende dig en kvittering, generelle oplysninger om vores lounger samt for at bede dig om feedback vedrørende din oplevelse med loungen.