Mangfoldighed og inklusion
Vores vision
Hos KLM tror vi på styrken ved mangfoldighed og inklusion. Hvad andet kan man forvente af en virksomhed, der har forbundet mennesker over hele kloden i mere end hundrede år? Ved altid at forsøge at favne vores forskelligheder gør vi det lettere at komme i kontakt med vores kunder, medarbejdere, samfundet og hinanden. Vores medarbejdere, der kommer fra over 70 lande, udstråler ansvar, passion og omsorg. Hver dag, igen og igen.
Vi er altid nysgerrige efter at høre oplevelser fra vores forskellige passagerer og medarbejdere fra hele verden, med forskellige baggrunde, kulturer og perspektiver. De er vigtige for os og giver os mulighed for at forstå deres behov og inkludere dem i vores produkttjenester, processer og interaktioner. Vi tror på, at en kultur med mangfoldighed og inklusion skaber værdi for vores kunder, medarbejdere og for vores virksomhed. Vi er på en kontinuerlig rejse, hvor vi udforsker mangfoldigheden blandt vores kunder og medarbejdere. KLM fremmer et inkluderende miljø, hvor alle hører til. For vores kunder, på hele deres KLM-rejse, og for vores medarbejdere på arbejdspladsen.
Fællesskabsstandarder for sociale medier
Her kan du læse, hvad der er tilladt og ikke er tilladt på vores sociale mediekanaler.